Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Badges

Powered by Vanilla
Welcome to Harry Potter Forum! Below you will find many interesting threads and discussions. Enjoy.

Joe ·

About

Username
Joe
Joined
Visits
12
Last Active
Roles
Azkabanned
Points
4
Badges
1
Posts
170

Activity

  • Joe
    SUCCESS I HAVE OFFICALLY RUINED THE TWILGIHT THREAD!!!!
    November 2011
    • aaron
      aaron
      The thread will reopen upon your forced departure (banishment.)
    • Joe
      Joe
      rich wont ban me
    • Joe
      Joe
      ur defending a twilght thread jo would be so ashamed
    • yonythemoony
      yonythemoony
      Congratulations!!!
    • Joshie
      Joshie
      Ban....this.....prick.(directed to Joe(coon.)
    • Joe
      Joe
      i insult the enemy franchise and u call me a prick jo would be so ashamed
    • Joshie
      Joshie
      Shut the fuck up, coon, getting sick of your shit. Stop talking about Twilight and about Jo being ashamed. It's maddening, you are absolutely ridiculous, so go fuck yourself out of this forum.
  • Joe
    join me in spamming the homosexual hjp's gay twilgiht thread
    November 2011
    • RyGuy
      RyGuy
      Coon...calling another member a homosexual as an insult is a violation of the rules of HPF. That is a strike... -_-
  • Joe
    fact: twilight turns strraight men into homosexuals
    November 2011
    • RyGuy
      RyGuy
      LOL funny...because I don't like Twilight...LOLOLOL Failed logic lol
    • AllStar87
      AllStar87
      HHAHAHA...RY YOU MADE MY DAY...LOL
    • RyGuy
      RyGuy
      :P MWOOHAHAHA XD
    • Pensieve Seeker
      Pensieve Seeker
      Joe and logic are like oil and water.
  • Joe
    November 2011
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      Pahahahaa shit times coon :P
    • RyGuy
      RyGuy
      $10 says that Coon is masterbating and listening to this...or maybe I'm the only one that does that...haha :P
    • Joe
      Joe
      what did your psot earlier mean? about revenge and graves
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      Gravy
    • RyGuy
      RyGuy
      Oh! It means if someone goes out on a quest for revenge, its just as bad as the person you want revenge against. Always remember to be the better person Adam and to always stand on the high ground if people are giving you trouble. Always dot he right thing.
    • Joe
      Joe
      but this one event was the sole ruin of my life!!!! ive not had a girldfriend in years because of what this guy pulled
    • RyGuy
      RyGuy
      pm me what happened and let it out, just vent. Venting is always the best way to get it out man and maybe I can give some decent advice hopefully. I'm always here to listen for anyone on hpf :)
    • Joe
      Joe
      i pmed u sorry its a little long that wasd the best i could condense 3 years
  • Joe
    offering a bounty for the head of a loser no questions asked i just want him dead im still working the price any takers?
    November 2011
    • Martin1
      Martin1
      I have one question: male or female. Male I'll do it for 500, female, well, I'll find some way to get a payment of sorts...
    • Festax0333
      Festax0333
      next time just make it clear that you want a triple stacker instead of a double, coon.

      poor fast food worker /:
    • Phineas
      Phineas
      Coon, you can be funny, but when you say stupid things like that, you come off as a complete lowlife moron.
    • Joe
      Joe
      male not coppercab
    • Joe
      Joe
      this is a matter of revenge i have tried to reverse what this person has done but it cant be done
    • RyGuy
      RyGuy
      Remember Adam the old Confucius saying, “Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.” :)
    • Phineas
      Phineas
      Win, Ry. Seriously, death isn't like a toy. Fuck up, tool.
    • Joe
      Joe
      huh? (refferring to ryguys post)
  • Joe
    dont get too far ahead GMA reporter the traier was aweosme and THG will be EPIC it is definty in 2nd place the the MOST anticpated film of 2012 is the hobbit
    November 2011
  • Joe
    possible obscure HP cast sighting alert!!!!.....mission impossible 2........opening scene......gregorovich?????
    November 2011
    • Joshie
      Joshie
      Rich you love coon don't you. That's the reason why he's STILL on here.
    • RyGuy
      RyGuy
      Josh he's not hurting anyone lol
    • aaron
      aaron
      Rade Serbedzija does indeed make an appearance in MI2.
    • Mac
      Mac
      Rade Serbedzija is currently in my country filming some movie.
  • Joe
    "This isnt Wall Street This is HELL!! We Have a little something called Integrity!!!!"
    November 2011
    • RyGuy
      RyGuy
      Knew you'd be back Adam...stayyyyy. lol
    • Phineas
      Phineas
      He was there or like two seconds. :O
  • Joe
    is leaving this forum until i am sure i will be treated with respect! i am not some previously banned souchebag i am a real life friends of richards from work but people here are too stupid to see that until this place gets its act together im outta here
    November 2011
    • Joe
      Joe
      douchebag*
    • RyGuy
      RyGuy
      lol Coon...dont go :(
    • RyGuy
      RyGuy
      Coon you may have a few haters but its nice to have some really odd comments and hilarity...stayyyyyy with us...come play with us...forever and ever and ever...

      http://www.youtube.com/watch?v=kUIZYtyD1vU
    • Joe
      Joe
      I AM NOT THE FUCKING COON
      MY NAME IS JOE
      I WORK WITH RICH AT THE THEATER
      UNTIL U PEOPLE GET THAT THROUGH YOUR THICK SKULLS
      IM OUTTA HERE!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Phineas
      Phineas
      I don't see Richard testifying your statement, Coon.
    • Phineas
      Phineas
      Also, if you weren't the Coon, I'm sure it's nice that you consider him a douchebag, seeing as you stalk his Youtube and preach his views on Coppercab, both in identical speech, spelling and grammar.
    • RyGuy
      RyGuy
      Joe Coon...really none of us are that stupid...lololol. We know who you are...just dont act like such a little baby and like so many before you with these melodramatic postings...If you had a genuine reason to leave then fine, so be it...but this almost sounds like a yelp for attention. Its sad too because you were staring to grow on me coony :(
    • aaron
      aaron
      Lmao, Coon....dude you would be so much more accepted as a part of HPF's society and culture if you stopped this stupid act and just acknowledged that you are the Coon. Richard accepted you to give you a second chance, so you don't have to pretend that you are somebody you're not. Sure, there will be haters, but fuck them. Lol, yeah you're super annoying, just stop this whole "friend from work" act because we can all see through the bullshit.
    • RyGuy
      RyGuy
      ^^^^ Aaron said it brilliantly.
  • Joe
    did someone slip it into kutchers THM contract that he must appear w/o a shirt at least once per episode?
    November 2011
  • Joe
    another hilarious video from jordyep AKA The Coon
    November 2011
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      SPAM!
    • Joe
      Joe
      hes right though coppercab is a waste of life
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      Yes Coon :D
    • Joe
      Joe
      ur alright with me jordyep aka coon
    • Martin1
      Martin1
      oh coon :p
    • Pensieve Seeker
      Pensieve Seeker
      Jordyep is from Belgium, so he isn't going to have an accent like that, Forrest.
    • aaron
      aaron
      Jordy is from Netherlands...but he still wouldn't have an accent like that. :P Also, you're only posting this to get more hits to your own video. I would suggest you stop this.
    • Joe
      Joe
      i am posting this b/c i would consider myself hnored to contribute in any small way to coppercab killing himself
    • Joe
      Joe
      honored*
    • Phineas
      Phineas
      Coon, honestly, Coppercab would get a bazillion hatemail messages per minute. He would certainly ignore one guy...
    • Joe
      Joe
      i support the coon i wont rest til coppercab kills himself (or at least stops making vids)
    • Phineas
      Phineas
      That really is a horrible thing to say, Coon (And yeah, you are the Coon). You realise his videos are a document of how his life is slowly getting more and more awful? And you'd have him kill himself. Try again, fag.
    • Phineas
      Phineas
      Also, I feel less intelligent just from having watched your video.
    • Phineas
      Phineas
      Bahaha, I know, right?
  • Joe
    i emailed the corpate bigshot owners of my IMAX theater and got a reply!!! the IMAX 3D screens WILL be able to show 48 frames by the date of THE HOBBIT!!!!!! YESSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    November 2011
  • Joe
    If disney insists on doing a 5th pirates film it should TOTALLY be based on the online game with TIm Curry as Jolly Roger!!!!!!
    November 2011
    • Liz
      Liz
      Oooo I love Tim Curry. So, to have him and Johnny in one film...I think i would die ( not really, but you know) lol.
    • Joe
      Joe
      have u played the online game? just curious i know its old sue me but i just dled it today cuz i was bored
    • Joshie
      Joshie
      I've played the game once, it's pretty awesome.
    • Joe
      Joe
      so what u tihnk bout a film based on it? (just repalce becket/EITC with some other pirate hating orginzation)
    • Joe
      Joe
      or just delete that part more time for jolly roger
    • Phineas
      Phineas
      Yeah, they're making a whole new trilogy. Tim Curry would be AMAZING.
  • Joe
    2012 is no longer happening the demon prophzized to bring it aobut is dead
    November 2011
    • Phineas
      Phineas
      ...Please explain?
    • RyGuy
      RyGuy
      what the...lol...
    • Joshie
      Joshie
      trolololololol
    • Popkin
      Popkin
      Second time I've see you write this. Still no idea wtf you're talking about. :D
    • Joe
      Joe
      http://www.youtube.com/watch?v=JksMBv05Qp0&feature=related
  • Joe
    mike judge should do an ep of the new beavis and butthead where the Hills come to higland (for what ever reason i dunno...propane convention whatever) and beavis and butthead mistake him for that one guy on the show ("those are the boys that were whackin in my camper" (he was on last night)) HOLY SHIT IMAGINE THE TWO HAVING A CONVERSATION!!!!!!!!
    November 2011
  • Joe
    for those who missed it
    November 2011
    • RyGuy
      RyGuy
      bahaha thanks Coon :D you know anywhere to find the whole episode?
    • Phineas
      Phineas
      This may sound odd, but I find it oddly heartwarming that Coon is slowly becoming part of the family. :')
  • Joe
    DENTAL PLAN
    November 2011
    • RyGuy
      RyGuy
      COON EAT TOO MUCH HALLOWEEN CANDY NOW HE NEED TO SEE DENTIST? I FEEL YOUR PAIN... :'(
    • Joe
      Joe
      *sigh* its a simpsons reference nevermind
  • Joe
    since festass03 edited my post again i will user activity to once again announce that i am leaving this place forever this time i mean it
    October 2011
    • Joshie
      Joshie
      See you tomorrow, then because you'll be back...
    • Festax0333
      Festax0333
      (;
    • AllStar87
      AllStar87
      haha Snakes on a Plane!
    • RyGuy
      RyGuy
      lol Coon
  • Joe
    just noticed a bit of a dreamworks marketing screwup the way they have marketed puss in boots which is meant to take place BEFORE shrek 2 puss still looks like a hero! uh....are we forgetting that when we first enccountred him in shrek 2 that he did in fact accept a LARGE bounty to KILL Shrek????? LOL!!!
    October 2011
    • RyGuy
      RyGuy
      lol Coon
  • Joe
    i am organizng a plot to murder the entire st louis cardnals baseball team whos with me
    October 2011
  • Joe
    fucking game 7....if i miss Fringe tonight someone is going to die
    October 2011
    • Firefly
      Firefly
      Fringe is postponed until next week.
    • Joe
      Joe
      well then i guess someone has to die dont they? ill start with the cardnials anyone want to help me kill them?
    • Pensieve Seeker
      Pensieve Seeker
      Cardinals manager: Team, I know we'd all like to win this game and force a game 7, but I want you to lose it.
      Cardinals team: Why? Why do you want us to lose?
      Cardinals manager: It turns out there's some reprobate who wants to watch Fringe tomorrow night and if we win tonight, that means he won't get to watch it.
    • Pensieve Seeker
      Pensieve Seeker
      http://www.youtube.com/watch?v=pZAdO0tdx9Y
    • Joe
      Joe
      so anyone want to help me kill theses bastards in the name of the genius that is jj abrhams
    • Pensieve Seeker
      Pensieve Seeker
      You don't need any help with this task. You can just sit on them and kill them all by yourself.
  • Joe
    in honor of tonights historic event
    October 2011
    • Joe
      Joe
      OMG THEY ARE MAKING FUN OF TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Joe
    less than 4 hours til the return of BEAVIS AND BUTTHEAD
    October 2011
    • Joshie
      Joshie
      But you already returned....
    • Joe
      Joe
      OMG THEY ARE MAKING FUN OF TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Phineas
      Phineas
      Fucking LOL Josh.
  • Joe
    flippin round and hocus pocus is on abc family you know ur butt ugly when sarah jessica parker is the hot one for your group
    October 2011
    • Popkin
      Popkin
      Watched it with my kiddo :) And yes, SJP does look like a foot.
    • Joe
      Joe
      lol family guy refrence
    • Popkin
      Popkin
      ;)
  • Joe
    the weird looking fat guy in POTC 4 (who introduces barbossa) richard griffiths???
    October 2011
    • Joe
      Joe
      whos that coon?
    • Joe
      Joe
      yes coon i was addressing you who is adam heatherly?
    • yonythemoony
      yonythemoony
      Yes, is Richard Griffiths.
  • Joe
    knows now y TDKR won most anticipated since this shit is in october theyre prob. wating til next year to consider the hobbit
    October 2011
    • Darth Ledger
      Darth Ledger
      the only thing i gathered from that post was that 'this' and 'shit' are anagrams of each other
    • Joshie
      Joshie
      I read this post as: no no y tdkr won mot anticipated since this shit came october they will wait next year to the hobbit.
    • Phineas
      Phineas
      Haha, Severus
  • Joe
    its obvious n ow that jordyep is the coon my work here is done peace out im never coming back
    October 2011
    • SirCadogan
      SirCadogan
      Good work Joe!
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      Spam
    • Abhishek
      Abhishek
      Spam.
    • Joshie
      Joshie
      You said you were leaving last time, I don't believe you're leaving yet.
    • Joe
      Joe
      http://www.youtube.com/watch?v=p_M-lildu8w
  • Joe
    THATS IT I HAVE HAD IT WITH MY TREATMENT ON THIS PREJUDICED FORUM I AM OUTTA HERE
    October 2011
    • Joshie
      Joshie
      http://www.youtube.com/watch?v=P3ALwKeSEYs
    • Joe
      Joe
      ignoring the fact that you have once again mistaken me for someone i am not i TRIED to be friends but all my posts were greeted with "spam" and "coon" and other crap its too late im gone
    • Joe
      Joe
      i jsut wanted to anwswer cagougan's question, coon, NOW IM GONE
  • Joe
    hey i think jordyep is the coon he seems to be the most obsessed with him
    October 2011
    • Richard
      Richard
      Good theory
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      I think you might be right coon *clap* *clap*

      WANNA COOKIE?!
    • Abhishek
      Abhishek
      Spam.
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      Ahem spam
    • RyGuy
      RyGuy
      Coon...do you really have to waste your time on a gorgeous autumn sunday by spamming Hpf and not going and enjoying the weather before it gets too cold? lol
    • Joe
      Joe
      http://www.youtube.com/watch?v=DsAn_n6O5Ns&feature=player_embedded
    • Abhishek
      Abhishek
      Guys this is getting out of hand now. BAN HIM.
    • Joe
      Joe
      on what grounds? review that rules thread i dont belive ive violated any of those rules
    • RyGuy
      RyGuy
      Yeah Im reviewing the rules and No Spamming is one of them...LOL

      Here @Coon:
      http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
    • HorcruxWanderer
      HorcruxWanderer
      Ahem

      Spammerr. Go spam on the Spam forum.. if there is one. spamcake
    • AllStar87
      AllStar87
      Bahahaha Ry! That movie is so funny. "A simple wrong would have been just fine"